Tuesday, December 21, 2010

malam2 ku..

hurm mlm nie aku bersendrian lg ditemani cahaya lappy aku...diri ku masih sedih lg...kali nie aku buntu..buntu sngt2....aku malu ngn sume org....nape laa nasib ku mcm nie....setiap mlm aku menangis...selagi aku boley menangis selagi itu aku akn menangis...tiapkali aku mengenang nasib dri ku ini aku merasa kan sesuatu perasaan yg mmbuat kan aku semakin lemah...aduii..smpai bila harus aku menangung sume ini...smpai bilerr????....tolong laa aku...need someone...but.........hurm....setiap hari aku slalu memikirkan ape kesudahan nasib ku ini....aku perlukan satu perubahan bg dri ku...ya ALLAH....aku da tanam azam dalam driku ini untuk berubah tetapi....aku tkut..aku tkut ngn ape yg aku tanam itu..aku tkut sume tu jadi hangat2 tahi ayam.....aku tkut...aku perlukan someone......aku nk buktikan pada dunia yg aku boley lakukan nyer...hurm..... :-(
Yang menulis,Wan Mohd Hazwan

0 comments:

Post a Comment