Monday, December 20, 2010

hati berbuku..

tajuk nie aku amik sbb mmber yg pling baik yg penah aku kenali bg kat aku...so sbagai tnda aku menghargai jasa dia so aku gune laa tjuk nie...tp tjuk ni gak same je ngn mood aku mlm nie...fuhh..sedih sedih sungguh mlm nie..x tau laa kenapa..mlm aku aku memikirkan semuanyer...pasal driku...nasib ku...n perasaan aku....ya ALLAH...tolong laa aku...aku perlukan pertolongan dari mu ya ALLAH.....aku insan yg lemah.....ok....first,nape laamlm nie aku rase xde mood sngt...bdn aku panas jer..kepala sakit..hurm...mybe tu laa balasan untuk aku yg hina ini....aku tringin sngt nk brubah...bnyk mksud brubah ini...aku nk brubah untuk buktikan kpda mak n yah aku yg aku nie bukan bodh n tak berguna bg diorang...second...aku nk brubah sbb ALLAH..aku mahu patuh pada suruhan ALLAH...so..sku perlukan someone untuk mmbri aku semangat...somenone yg x penah knl erti jemu untuk mmberi smngat pda aku...hurm..alangkan bahgia nyer kalo dapat dipertemukan dngn someone tu....hurm....aku sedih...sedih...n aku trus menangis.....ya ALLAH..kenapalah dri ku sebegini...ampunkanlah dosa2 hamba mu ini..aku insan yg lemah..mudah digoda n mudah mengikut nafsu syaitan....tolonggg aku...keluarkan dari semua ini...aku mahu berubah....coretan wan mohd hazwan...mood:
:-(
Yang menulis,Wan Mohd Hazwan

0 comments:

Post a Comment