Thursday, December 2, 2010

bilA diri Ini x lagi dePerdulikan....aku reDo...

hurm,...mlm nie aku sedih sngt....x de sape lg yg pedulikan aku....aku rase sedih yg teramat sngt...kenape harus aku yg ptut menanggung derita ini.......aku sedih sngt..tika inie air mata ku berlinangan....xde sape lg yg pedulikan diri inie...mlm nie laa mlm pling sedih bg ku...hurm...tp aku redha dngn suratan ini..mybe ini dugaan bgku....n mybe ini akan mmbuatkan aku lg kuat dan tabah....ok....mula dri saat ini..aku harus berubah..harus melakukan satu anjakan paradigma dalam hidup ku....ok..fine....aku yakin yg aku mmpu teruskan hidup ini tnpa org lain...hurm..kadang2 aku tertnye tnye juga...knpe laa dlam dunia nie x de org yg sebijik mcm kita...kan best....same2 syg..sme2 cinta....hurm....so..aku kne redha yg hakikat nyer itu hanyalah khyalan semata mata...dan itu juga tidak mungkin terjadi....aku suda letih dngn ini semua..tidak cukupkah ape yg aku berikan selama ini....hurm.....n.....satu g....knapa laa semua org tidak mengmbil kesempatan yg telah aku berikan...mean,bila aku ckp yg aku nie syg n cinta sngt kamu...ini bermkna mmg aku btol2 dalam hal tu..sbb aku ssh sngt jatuh cinta...n...bila aku ckap yg aku jatuh cinta so mmg btol2 laa tu..tapi...smpai skrrang x de sesiapa yg menghargai n mengambil peluang tersebut...so..pluang itu berlallu pergi...ini mmbuatkan aku semakin hari semakin hilang dan luntur perasaan cinta itu.......Ya ALLAH berikanlah aku kekuatan dan ketabahn dalam mengharungi dugaan mu ya ALLAH....aku redha............ :-(........coretan yg ikhlas dri hti wan mohd hazwan bin wan zaki....
Yang menulis,Wan Mohd Hazwan

0 comments:

Post a Comment