Monday, December 13, 2010

berdiri seorang Perindu...

berdiri seorang perindu????hurm...bnyk maksud yg nk aku smpai kn tu..ahhaha...tp mlshnyer aku pown x tau ape mksud nyer...hahhaa..x pe laa..aku cube....setelah lme aku berdiam dri n memendamkan prasaan ini..so..now aku nk luah....sejak dua menjak nie aku bnyk melihat gelagak org perempuan....hhuhuu.....pompuan2......same je sume..yg bezanyer cume ade yg gemok..kurus keding..tinggi da sebagainyer....tetapi perwatakan still sme...ssh nyer nk jumpe yg btol2 nieh...aduii...bile laa nk jumpe nier.....ahahhaa.....pndai bergya,beriman,cantik,tinggi...fuhhhh....inilah laa idaman aku..hahahaa...kantoi...kadang2 aku tergelak sorang2 jgk bile memikirkan mende nie..hahaha..klaka jugak aku nie..poyo nk mampos....ahahah.....weiii...sedar laa dri tu..kalo nk org yg cm tu kne laa cermin kan dri tu...hahh...nie dri pown tah pape2 tah.....so aku kne laa sedar..msih bnyk g kekurangn yg terdapat pada aku...hurm....tetapi bg ku....ok..aku percaya aku mampu untuk berbuat sedemikian...aku cube untuk menjadi yg terbaik......so aku cube laa....waaa....bosan2...xde ayat nie..aduiii..perah2..ahhaha...bodo la aku..ape laa yg aku merapu pagi2 nie..hurm...nie laa nasib berdiri seorang perindu....hahaha..sori laa sy merapu ckit.. x tau nk tulis pe...:-)..peace...
Yang menulis,Wan Mohd Hazwan

0 comments:

Post a Comment