Wednesday, April 27, 2011

setelah sekian lame...

hurm..setelah sekian lame aku mndiamkan diri..hari nie,pada saat nie n pada waktu nie aku merasa ingin mengupdate blog aku..hehehe..okay lah...dalam dalam aku mendiamkan diri begitu bnyak yg terjadi pada dirikku..ade yg duka n ade yg suka..da mmg x ley lari ngn lumrah hidup nie...suka dan duka datang silih berganti...tp mcm biase laa pegangan aku..iaitu..SABAR....ye laa bg ku semua tu mmbuatkan aku lebih matang n  mmbuatkan aku lebih dewasa......tp aku tak seperti dulu lagi...dulu aku nie slalu je nangis2...hahaha..klaka tol....tp skrang...NO....aku skrang lebih matang n berfikiran terbuka....tidak lagi mmikirkan hal2 yg remeh temeh....hurmmm....dalam seminggu dua nie aku dalam minggu exam...so..faham2 je laa...exam je..tros buat aku lemah...ye laa..bkn pe aku risau fikirkan kedua dua ibu n bapaku...yerrr aku syggggg sngt diorang..aku x nk lagi diorang sedih dsbbkan aku..akunk buktikan pada diorang aku nie anak yg berguna pada diorang.....bercakap pasl nie mmg x habis...fuhhh....hurm..sblom aku melabuh kan tirai blog nie..aku nk ucapkan  bebanyak trima kasih pada semua kenkawanku..aku syg sngt korang....
Yang menulis,Wan Mohd Hazwan

0 comments:

Post a Comment