Monday, August 23, 2010

kisah hidup aku hari2..huhuhu

aduiii..sori mengeluh..huuhu..ari nie da masuk 13 ari aku pose...alhamdulillah stakat nie cukup g pose aku..aku harap taun nie pose aku cukup dan diberkati oleh Allah...hurm...tiap2 ari aku slalu pegi bazar dngn kawan2 ku...toy.naj,razhan,fahami,khairul dan faris...huhu..best..(poyo)..dan pade waktu berbuka plak,diorang ramai2 datang bilik aku untuk b'buke pose..fuhhh!!!gamat giler bilik aku dengan telatah diorang.hahaha..mende yg pling best kiteorang berkongsi cerita..hahaa..bnyk kot cite2 yg buat aku tergelak..kutuk nie la,kutuk tu laa..wakakakakaka...aduii...berakhir laa sudah kitaorang mkn2...waa..skit perut mkn bnyk sngt..ok2..da2....waktu sahur lak,erm..sahur lak aku suke bersendrian auw..biase aku mkn kurma jer bile sahur..mls laa aku nk turun mkn kat bawah...biase laa ikut sunnah..huhuhu...hurm....cm tu laa hari2 aku pose kat cnie...yeaaa..x sabar nyer nk blik rayer....huu..pape pown..selamat ari rayerrrrr...
Yang menulis,Wan Mohd Hazwan

0 comments:

Post a Comment